ƏSAS SƏHİFƏ

Dejan Kaludjeroviç “MÜSAHİBƏLƏR – AZƏRBAYCAN” fərdi sərgi

1.0K

Dejan Kaludjeroviç “MÜSAHİBƏLƏR – AZƏRBAYCAN” fərdi sərgi.
27 Noyabr 2014  19 Yanvar 2015

27 noyabr saat 19:00
“YAY” Qalereyası. Bakı, Azərbaycan.

Dejan Kaludjeroviç sabiq Yuqoslaviyanın paytaxtı Belqradda dünyaya göz açıb. Çeşidli təsviri sənət sahələrində əldə etdiyi nailiyyətlərə görə ona Avstriyanın fəxri vətəndaşı adı verilib. Vyanada Tətbiqi Sənət Akademiyasında oxuduğu sinfin rəhbəri Ervin Vurm olmuşdur. Təsviri sənət üzrə magistr dərəcəsini 2004-cü ildə Belqrad İncəsənət Akademiyasında alıb.

Şəxsiyyətin formalaşmasını, təmsilçilik formalarının sabitliyini təhlil etmək məqsədilə Dejan Kaludjeroviç elə 1990-cı illərin ortalarından – peşə karyerasının Belqradda başlandığı vaxtdan öz yaradıcılığını istehlakçı yanaşmanın uşaqlıq dövrü ilə necə uzlaşdığının tədqiqata çevirdi. Onun yaratdığı rəngkarlıq və qrafika işləri, obyekt, video-film və instalyasiyalar, əksər hallarda, müəyyən təkrar işlənmə proseslərini, surət çıxarmanı, hərəkətlərin təkrarlanmasını əks etdirirlər. Mexaniki çoxalmanı təqlid edən cizgilərlə o, populyar mədəniyyətə hopdurulmuş darıxdırıcı yeknəsəqliyi tənqid edir.

Kaludjeroviçin əsərləri bir çox şəxsi və dövlət kolleksiyalarında yer alıblar, o cümlədən MUSA,
KONTAKT, STRABAG, Vyanadakı Artothek des Bundes, Zaltsburqdakı Museum der Moderne,
October Salon Collection, Belqrad Şəhər Müzeyi, Berlindəki APT və s. kolleksiya və muzeylərdə
nümayiş etdirilirıər.


Dejan Kaludjerović “CONVERSATIONS – AZERBAIJAN” solo exhibition.
27 November, 2014 – 19 January, 2015.
Yay Gallery. Baku, Azerbaijan.

Dejan Kaludjerović was born in Belgrade, ex – Yugoslavia. For his achievements in the visual arts, he has been granted honorary Austrian citizenship. He studied in the class of Erwin Wurm at the Academy of Applied Arts, also in Vienna, and gained an MA in Visual Arts at the Academy of Fine Arts in Belgrade in 2004.

Since the beginning of his career in Belgrade in the mid-1990s, Dejan has been exploring the relationship between consumerism and childhood, and analyzing identity formation and the reliability of representational forms. Most of his paintings, drawings, objects, videos and installations employ the processes of recycling, copying and reenacting, thus creating patterns that simulate mechanical reproduction, and criticize the homogeneity embedded in popular culture.

Kaludjerović’s work is part of many private and public collections, including, among others, the MUSA, Kontakt and STRABAG collections as well as those of the Artothek des Bundes in Vienna, the Salzburg Museum der Moderne, the October Salon Collection, City Museum Belgrade and APT Berlin.

Şərhlər

Çox oxunanlar (günlük)

Çox oxunanlar (həftəlik)

Yuxarı